ycnucági 2009.06.16. 17:44

mi a stájsz?

Helló srácok!

Tudom, hogy baromi elfoglaltak vagytok, főleg, hogy nincsenek is még ott a gyerekek...:D Na, a lényeg, hogy írjatok már valami konkrétat! Ki milyen arc? Hogy telik egy nap? Milyenek a górék? Mit kell egyáltalán most csinálnotok??? Amúgy mennyi szabadidőtök van most? Mert ha sok, akkor használjátok ki:)! Nagyon várjuk a fotókat is ám! Nemsokára mi is megyünk, Dani már hazatelefonált skype-ról, és zsírul működött. Ja, és fotózzatok le minden arcot, akit érdemes, hadd mókázzunk rajta mi is!

pusz 

4 komment

Címkék: stájsz

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr791189238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annurpka 2009.06.17. 17:46:53

jut is eszembe, már nekem is van skype-om, ugyanez a nick, és szerintem egy nagy rakás guánó. mármint a skype.

Manubaba 2009.06.17. 17:58:41

@annurpka: mi bajod vele? nekem csak annyi, hogy nem tudom beállítani az automatikus bejelentkezést...

lokkoLori 2009.06.17. 21:42:17

@annurpka: a skype-ot internetes telefonálásra találták ki, és abban magasan ver minden mást ...

annurpka 2009.06.18. 12:08:04

@lokkoLori: jaja, vágom, de keményen agitáltak, hogy csináljak skype-ot, mert az jó lesz nekem, hiába mondtam, hogy nincs eszközöm hozzá (mikrofon meg webcam), de hogy nem baj, jó lesz az úgyis. szóval már van. (de nem érzem különösképpen, hogy ezáltal jobb nekem)
süti beállítások módosítása