ycnucági 2009.07.17. 00:17

tortenesek

Helloka!

 

Megint sikerult kicsit beegetnem magam. Azt hiszem, az amerikai lanyoknal elashatom magam, pedig en csak felvilagositottam egy magyar sracot arrol, hogy mi is a valosag. Az esetet a Suss fel nap-os rasztafaris sztorihoz hasonlitanam,(ezt Nusi tudja), csak a reakcio kicsit kemenyebb volt. A lenyeg, hogy mint minden kedden este a barban voltunk, es kint beszelgettunk par amerikai counselorral, tehat angolra valtottuk a nyelvezetet. Amugy mondtak, hogy mennyire nem birjak a gyerekeket, szoval jokat rohogtunk rajtuk, es ismet halat adtunk az egnek, hogy mi csak supportok vagyunk, es nem kell ezt a kint atelnunk. Nade, eszrevetlenul elszivarogtak a sracok sorert, mi meg ott maradtunk egy magyar sraccal. Ekkor jelent meg a tabor egyetlen baromira mokus arcu counselorja. Egy mosollyal nyugtaztam is, napszemuveg nelkul vegleg iszonyat chip es dale feje volt. A baj csak az volt, hogy hiaba elmentek az amcsik, elfelejtettunk magyarra valtani, az oltonyelvunkre, es angolul beszelgettunk tovabb. En szepen hatat is forditottam mokucinak, azt hittem mar elment, mire Jani elkezdte nekem ecsetelgetni, hogy szerinte milyen szep lany(es kozben mutogatott a hatam moge...nekem nem esett le, hogy udvarolni akar a csajnak). Hat rogton rohogogorcsot kaptam, es mondtam, illetve nem gyoztem neki hangsulyozni egymas utan vagy otszor, hogy de pedig mokusfeje van. Vegul az lett gyanus, hogy meg mindig mondta es mutogatott mogem, hogy de pedig milyen szep. Szep lassan hatrafordultam, es lattam, hogy ott all mogottem a lany, aki eddig 10 percen keresztul a ' mokus vagy nem ?' vitankat hallgatta, mikozben Jani meg mutogatott is ra! Kicsit elpirultam, probaltam sorryzni, de nem hatotta meg, és egy Fuck yourself!-el berohant a barba. Szerintem sirt is, mert hirtelen valakinek a nyakaba borult es mar a kis incidens kozben is eleg vorosnek tunt. En utana szep lassan elszivarogtam a kocsma egy rejtettebb zugaba, onnan vartam, hogy vegre jojjon a busz. Ma is barnap van, remelem mar elfelejtette az esetet. Vagy ha nem, tuti valami kimoshatatlan szinu pia fog a ruhamon landolni ma este. Persze Isten nem ver bottal... at is futott az agyamon, hogy masnap en takaritos vagyok, es lehet, hogy bosszubol majd kapok valami finom takaritanivalot.

A finom takaritanivalo-bosszubol...

Ahogy minden nap, ma is a takaritast a playhouse-szal kezdtuk, ketten az orosz sraccal, Daniellel. Ment minden, mint a karikacsapas, pedig o nagyon lassu!!!, kesz is voltunk a ket szinttel kb masfel ora alatt. Orultem is, mint allat, ezert gondoltam, megjutalmazom a gyorsasagaert, es kitakaritom a wcket a playhouseban egyedul, hadd menjen a fiu oldalra takaritani tovabb. Nagy vigyorogva el is huzott, bennem meg keringett a jocselekedet utani melegseg. Szep bargyu mosollyal elindultam a wc-k fele. Hat ott eddigi eletem legdurvabb meglepije vart, nem mondom ki, de mindenhol AZ volt a wc-n. Majdnem sirva fakadtam, fel ora minimum volt oklendezve konnyes szemmel az az egy szem wc. De tartottam magam, hiszen ha odarokaztam volna, az plusz munka nekem is, es hat a jo oreg Maureen is megmondta, hogy ha lehet, ne csinaljunk plusz munkat magunknak:) Vegre vegeztem a horrorral, es szedelegve mentem a masikhoz. Talaljatok ki, ott mi volt... hat ugyanaz. Mai napig nem tudom, hogy a kinai est eredmenye volt-e ez, vagy a mokus nem mokus vita eredmenye. De akarmi miatt is volt, legkozelebb a hatam moge nezek, mielott beszelek:)

Talent show

Hat az halali volt! Teljesen fel voltunk spanolva, hogy mekkora kiraly lesz ez majd, de bena, dagi, borzalmasan kornyikalo, tehetsegtelen kis lurkokon kivul semmi mast nem lattunk. A leghosszabb fellepes kb. 3 perc volt, de azt hiszem jobb is igy. Legtobben minden onkritika nelkul az eneklest valasztottak, foleg a lanyok, pedig egy pantomim showval nalam tuti befutok lettek volna. Egy kislanynak volt igazan jo hangja, o termeszetesen fekete volt. Tenyleg nagyon jol nyomta, en a tobbi helyeben nem mentem volna fel  a szinpadra utana. A gitarozast is sokan valasztottak, szamomra teljesen erthetetlen okokbol:) Az legalabb olyan jol ment nekik, mint az enekles!  Viszont volt egy nagyon cuki kisfiu, akinek a fo attrakcioja az volt, hogy egy seprut egyensulyozott a tenyeren. Eloszor azt hittuk, csak biztos rosszul ertjuk, de amikor felpattant a szinpadra a szamomra mar jol ismert keknyelu mosodai sepruvel, kiszakadt belolunk a rohoges. Egyebkent baromi aranyos volt, ugy koncentralt, hogy majd kiesett a szeme:) Sajnos a mutatvany nem tartott tovabb fel percnel. Latnotok kellett volna azt a 'zsursapka lekonyult' arckifejezest, amit vagott, mikor a sepruje leesett. Hat, nagyon ari volt. Mostmar megertettem, hogy hova tunt a sok sepru a mosodabol:)

A mosodai kisfiu

Eloszor meg tengett bennem a segitokeszseg, amikor megjelent a mosodaban a cuki szoke kisfiu, nade a napi rendszeressegge valo zaklatasa kezd kiboritani. Nem tudom mi baja van, foleg, hogy sztem van ezer pizsamaja, de mindig azt akarja, hogy mossam ki neki kulon a pizsijet, mert valami(szamomra nagyitoval sem felfedezheto) folt van rajta. Ezzel mindennap megkeres, ha ott vagyok. Eloszor persze kimostam, de amikor az egesz mosodaban plafonig er a szennyes, nem fogok ket gepet lefoglalni a hulye foltjai miatt. Ma mondtam is neki, hogy: 'mi van, nincs masik gatyad?'. Bekuldik a szulei ide ket honapra 10000 dollarert, es meg ket gatyat sem pakolnak be neki...Szepen allunk, mondhatom. Elmosolyodott, de csak nem tagitott. Szerencsere annyival megusztam, hogy ma epp az o hazuk vodre is ott volt, igy hozzacsaptam a gatyojat is, legyen boldog akkor. Szepen el is ment isten hirevel, ugyogy gondolom koszosgatya fobiaja van, es surun fogom meg latni a nyaron:) Ja, es allandoan legycsapokert szaladgal be a haverjaival, hogy uana azzal csapkodhassak egymast vacsora utan. Hogy nincs mit csinalniuk jo dolgukban, az biztos.

Sok puszi

Anya! hianyzik a foztod! kuldj egy kis toltott paprikat fedexen, lécci! Az sem baj, ha megrohad idaig, meg akkor is finomabb lesz, mint ami itt van!;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr291250550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szakker 2009.07.17. 01:14:35

ez milyen már, hogy a női véleménytől (mókusfej) kiborul, a férfi véleményt (milyen szép) meg leszarja, az eszem megáll... :)

Dzsozy bácsi 2009.07.19. 21:39:06

én mindig mondtam, hogy rossz vége van annak, ha az ember alázza a népet

ycnucági 2009.07.19. 23:36:58

@Dzsozy bácsi:
Hat igen, te mar csak tudod Dzsozy bacsi:) Errol jut eszembe: Mentek Inokara iden?

KOKODI 2009.07.22. 16:48:54

A mosodás kisfiú történetéhez...
"Láá-tod, ez-a-sze-re-leem!"

KOKODI 2009.07.27. 11:35:53

@ycnucági: Inkognitóban vagyok, nem fedhetem fel kilétem! Tomi, egy szót sem!
:D

Dzsozy bácsi 2009.07.27. 12:47:00

Nem hinném, hogy inoka összejön, bár az egyik hétvégén majdnem lementünk :D
süti beállítások módosítása