Na, bocs az elozoert, de miutan leraztam az angolai sracot, ideultek mellem a magyarok, hogy igyunk egy jofele palinkat, es hat udvariassagbol veluk tartottam, mert amint azt mindenki tudja, utalom a palinkat:) De tenyleg. Utolag is kosz Lukesz! Nem is folytatom a zavaros sztorit a lengyel Bozsirol, meg gyujtenem kell par nepmeset rola.

Az a jo, hogy egy csomo uj arc van, de mindenki hasonlit valakire tavalyrol, aki tok jo fej volt. Raadasul, kaptunk wi-fi-t a hazba, ami szerintem egy pillanatnyi elmezavar volt az amcsik reszerol, es a mai napig fenntartom, hogy ki fogjak kapcsolni. De egyelore kiralysag van. A bonusz maximus pedig, amit meg szinten nem merek teljesen elhinni, hogy a tabor felvett valami eleg lecsuszott arc not, Fran-t, 8 oraban takaritani, ugyhogy elvileg csak mosodaznunk kell, ill. amikor szabadnapja van, akkor mi takkerolunk. De hat ez milyen mar! Rohadt nagy mazlink van. A masik meg, hogy teljesen meghatodtam, mert szinte minden amcsi felnott(mmit fontos ember, meg ugyintezo) emlekszik ram, ugyhogy ma, amikor bementem a betegszobara, hogy kitakkeroljam a lanyokkal, a tavalyi noverke(aki nem ismeri a jo oreg algopyrint) kb. a nyakamba ugrott, es berancigalt, hogy bemutasson az uj dokiknak, hogy en mekkora csaszar vagyok. Mondanom sem kell, hogy azert gaz vegighallgatni egy 5 perces amerikai tipusu omlengeset arrol, hogy en vagyok a takaritonok kiralya, meg hogy kb a wc-k higieniajahoz nalam jobban senki nem ert, foleg, hogy valljuk be, nem ez eletem nagy teljesitmenye. Persze azert a hulyeje utana bizalmasan elmondta nekem, hogy tavaly voltak problemak, az altalam mostantol titokzatos szuperfertozo wc-deszkan at terjedo holyagos viszketeskent aposztrofalt a foldet elpusztito betegsegbol, ugyhogy lecci, jobban pine-ozzam ezentul a deszkat. Ad:1:joool vagy?!Minek ulsz ra:), Ad:2: basszus vedd mar eszre, hogy a takaritoszer marta ki a feneketeket, es nem annak hianya. Most ezt en magyarazzam egy noverkenek... Ami meg eszembe jutott, hogy tan nem kene ennyit izzadni, vagy tan zuhanyozni is kene:)Errol ennyit:)

A jo oreg Maureen most sem okozott csalodast. Neztuk is, hogy kie az a rohadt nagy Dodge pick-up a mosoda elott, de hat kie lenne...:) Az oreg lecsereli a jo oreg Queen Victoriajat, de amig nem tudja eladni(ez mar mar keptelenseg), addig megkapta ezt a csereautot. Ez jobb, mert legalabb ebbol kilat a magasitott ules miatt. Csak mondta, hogy a parkolas orokke necces. Persze vittem neki ajcsit, amit a repteren zsugaztam, a duty freeben volt Pick szalami, diszdobozban:) Rohadtul orult neki, es mondta, hogy imadja a szalamit:) Meg mindig nagyon jo fej az oreglany, bar ma egy pillanatra szemelol tevesztettem, mert bebujt a polcok ala, amiken a torcsiket tartjuk, porszivozni. En csak a zugast hallottam, meg hogy valamit magyaraz, aztan egyszercsak elomaszott a polc mogul kb, olyan volt, mint egy kis hobbit:) Persze most sem tudom tartani vele a lepest, meg mindig emelgeti a 40 kilos vodroket, en meg futkoraszok utana, hogy legalabb az emeles utolso fazisaban segithessek, dehat keptelenseg kovetni, olyan mint a motolla, csak megy, csak megy. Komolyan lefaraszt:) Majd holnap irok az angolaiakrol, akik nekem nagyon gyanusak, es akik ha latjak, hogy levelet irsz, folyamatosan kerdezgetnek, es kozben mondjak, hogy csak ird nyugodtan. gyanuuuus...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr1002100052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boribobo 2010.06.22. 14:05:42

Áááá, jóság! Tudom már, eddig az amcsis blog hiányzott a nyár elejéből:) I <3 Ycnuc bejegyzések...

mackosajt 2010.06.22. 14:28:33

ez a két poszt így egyszerre olvasva elég káros volt:)

eesztus 2010.06.22. 16:45:52

Aztaa, jól beindult! ;)
Itthon mi még nyomjuk Borival a szigorlatra tanulást...de hétvégén große költözés! :)
Megvolt már welcome party?
mégmégmég sztorikat!

eesztus 2010.06.22. 16:47:35

Áááá, kitörölte a kommentemet...majd skypeon! vagy ha lesz türelmem újraírom,grr
süti beállítások módosítása