Helloka!

Hát, itt akkora káosz van, hogy az nem igaz. Bocs, hogy nem adtam életjelet magamról, de most is negyed 8 van, és most tudok először leülni géphez. Multifunkcinálisak lettünk, én már tuti fogytam 3 kilót, mert rohadt sok a munka, és össze-vissza kell futkosnunk, cserébe viszont a kaja ugyanolyan szr, ezért csak húst meg zöldséget vagyok hajlandó enni. A mai rántottát is megbántam már ezerszer, maradok a müzlinél. Hozzáteszem, az sem a legtutibb:)

Szóval nagyokat szívunk itten, mert Maureen megint ráparázott, hogy nincs elég munkánk, úgyhogy minden területre beajánl minket. Kezdtük pár napja festéssel, ilyen piknik padokat kellett zöldről zöldre festeni, mondanom sem kell, hogy sok értelme volt, főleg szakadó esőben:) Másnap láttam is az eredményt, hát valami fantasztikus lett. Aztán másnap elküldtek minket szintén festeni a boy's side-ra. Egy kb 9 nm2-es fürdőbe bezsúfolódtunk 8-an, leginkább egymást sikerült lefesteni. A gáz csak az volt, hogy ablak meg nem nagyon volt, úgyhogy kissé beszédültünk, még jó, hogy nekem vissza kellett mennem a mosodába. De rohadt vicces volt amúgy, mert ecsetet meg nem adtak, úgyhogy nekem kellett rohangálni a karbantartók után, hogy ugyanmár, ha két kilométert idegyalogoltunk(rohadt messze van a boy's side), lagalább ecsetet adjanak. Tényleg tisztára meg vannak ezek most hülyülve... Szóval végre találtam egy karbamntartót aki egy kis négykerékmeghajtású cuccal furikázott, de kb elé kellett ugranom, hogy észrevegyen és megálljon, kicsit gyökesz volt. De jó indulatú:) Rögtön fel  is ajnálotta, hogy elvisz vissza a festőhelyre, mert van nála ecset. Mondtam, hogy nem kell, mert még alig jöttem valamit(kb 50 métert), de ragaszkodott hozzá. Hát, nem jól tette, mert eléggé kínos volt a szitu. Kb mentünk 10 másodpercet, de kitalálta, hogy ő akkor most feltolat a leejtőn utánfutóval, ráadásul kanyargós úton, mert ezeknek az a mániájuk, hogy a lehető legközelebb parkoljanak a házhoz, ahova mennek. Na, ezt nem kellett volna. Én vidáman üldögéltem mellette, immár a célnál, de gondoltam megvárom, míg feltolat, aztán menjünk be együtt. Csak hogy nem sikerült neki feltolatni, vagy tíz percig. eleinte nézelődtem hátrafelé, hogy mit csinál, de minél inkább nézelődtem, annál inkább nekitolatott mindennek. Már úgy tettem, mint aki a tájat nézegeti, és semmit nem vesz észre a bénázásból. Már már fütyürészni kezdtem, de amikor századszorra sem sikerült, akkor kínosan mosolyogva mondtam, hogy hhhát, akkor azt hiszem, én megérkeztem, és jobb ha kiszállok. Egyetértett velem, és vörös volt, mint a cékla. De azért mondtam neki, hogy hát igen, nehéz dolog azért utánfutóval tolatni stb stb, aztán elsunnyogtam, majd kiszakadt belőlem a röhögés, alig bírtam visszafogni magam. Negyed óra múlva meg is érkezett, de amikor mentem vissza a mosodába, láttam, h a kocsi ugyanott áll, mint amikor kiszálltam belőle:) Aztán kukákat kellett mosnunk, amik legalábbis szerintem elég tiszták voltak már eleve, meg kitakarítanunk a van-eket, amiket egy éve nem használtak, aztán levezetésképpen egy kis motorcsónak takkerolás, és végül, mintegy megkoronázva a napot jöhet még egy kis falporszívózás és hasonló értelmes dolgok:) kivagyok, úgy izzadok egésznap, mint a ló, mert ráadásul bazi meleg van itt, nameg pára, úgyhogy nap végére úgy nézek ki, mint egy kiélt pumukli, elég szörnyű.

Megvolt az első bulink is a házban, bár a jó öreg boom boom roomot idén taktikusan beszögelték nekünk a szemetek. Igen csak jó hangulat volt, Karcsi, a magyar srác majdnem követte a tavalyi ugró gyereket a szakadékba, de szerencsére csak kb két métert esett. Nem tudom, mit keresett arra, de szerintem a fát akarta megölelni, csak nem vette észre, hogy a törzse a peremtől két méterre van, és mivel nem egy pókember, hát, két méterrel lejjebbb sikerült megfognia. De tartotta erősen. Először mindenki lefagyott, amikor egyszercsak eltűnt, de pár perc után kiszedték az árokból. Jól van. ezután az orosz lányokat ment el zaklatni, akik idén egy kicsit merevebbek a kelleténél, és nem nagyon örültek neki, hogy lehúzott gatyával(alsó maradt:)) támadt rájuk a szobájukban, míg az egyik lengyel srác ezt a döbbenet kihasználva bezúzott a wc-jükre, szerintem hányni, de ő azt tagadja:) De a legjobb, hogy persze idén is eljött hozzánk Jake Lee, mert túl hangosak voltunk, meg ki tudja mit gondolhatott, ha látta az ablakából Karcsi vergődését a szakadékban. Robi persze nagyon megörült neki, és odaüvöltötte nagy vidáman, hogy Enjoy us!(Élvezz minket kb.), persze Join us-t akart mondani, de mostmár mindegy. Én ezt csak kintről hallottam, de állítólag Jake Lee totál ledöbbent, és jobbnak látta, ha inkább otthagy minket. Tök jó, mostmár nemcsak úgy fognak gondolni ránk, kelet-európaiakra, mint akik sötétben és jurtákban élnbek, hanem egyben a testük eladásából is, illetve buzgó felkínálásából. Építjük itt az imázst rendesen. Szóval kb ennyi, ma voltunk Kingstonban a plázában, nagy élmény volt ismét, és most megyek, mert kezdek szrul lenni a steaktől, amit vacsira kaptunk. Sok puszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr912110784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annurpka 2010.06.27. 11:21:35

csatlakozom borihoz, k*rvajók a bejegyzések! :D

a jellemrajzok képekkel együtt még átütőbb eredményt érnének el ;)
(kár, hogy a múltkori kosarazós tonnadonnáról nem készült akkor valami részletes képriport, biztos leesnék a székről a röhögéstől)

az angolaiak lehet, hogy valójában beszélnek magyarul, vagy valami titkos angola elleni magyar összeesküvéstől tartanak. lehet, hogy egy kis pákót kéne mutatni nekik, igaz, ő nigériai, nemtom, ezek hogy állnak egymással, de egy próbát biztos megér :D

Marciii 2010.06.27. 22:25:06

Kingston? Szóval átugrottatok Jamaikába? :D
süti beállítások módosítása