Tudtam, hogy eljon majd a nap, amikor annyira faradt leszek, hogy csinalok valami hulyeseget. Bar ez a mai nem volt olyan gaz, inkabb vicces:) Eleve mar tegnap kijott rajtam a sertes influenza (Anya! csak viccelek!), de ma reggel mar odaig fajult, hogy elmentem a tabori orvoshoz:) Tenyleg eleg rosszul voltam, meg meg is ijedtem, hogy mi a szosz van... Ugyhogy elbattyogtam hozzajuk, amugy ok a legrendesebbek. Mikor elkezdtem sorolni mi bajom van, lattam, hogy kisse hatral es enyhe remulet hullam fut at a doktorneni agyan. Kohogok, faj a torkom, meg natha, meg minden, amit akartok:) Aztan adott egy lazmerot, en meg nem is figyeltem, mit mond, beraktam a honom ala, ahogy szoktam:) Aztan furan nezett ram, kerdezte, hogy hol a homero, hat, mondtam, itt a polom alatt:) rohogtunk egy jot, aztan lecserelte rajta a foliat, es mehetett a szamba. Szerencsere nem volt lazam, lattam is rajta, hogy rendesen megkonnyebbult, es rakta vissza a fiokba a karanten lakatjat. Najo, nem is, de elegge orult. Aztan adott harom tablettat, fogalmam sincs mit, de hip hop jobban lettem tole, kb egy ora alatt. Kerdezte, hogy vettem-e be valamilyen gyogyszert ezelott, mondtam, hogy Algopyrint. O csak meresztgette a szemet, hogy mi lehet az, es eleg gyanakvonak tunt. Probaltam neki magyarazni, hogy az egy altalanos gyogyszer, meg hogy mire jo, sot gondoltam, hogy bedobom az Aspyrint is, hatha azt ismeri, de fatyolos es kodos maradt a tekintete tovabbra is. Hat milyen orvos ez, kerdem en?!:) Na mind1, azert mondta, hogy majd egyszer vigyem neki be az Algopyrint, ha van idom...  Nem ismeri a jo oreg Algopyrint??? Nahat, van uj a nap alatt! Nade, csak ezutan kezdodott a suruje, amikor meg kicsit kotyagosan elindultam takaritani. Pont az orvosiban voltam, es mar kesz voltam 2 wc-vel a 3-bol, de a harmadikbol csak nem tagitott, aki bent volt. Vartam, csak vartam, gondoltam is, lehet, hogy csunya dolgok kovetkeznek szamomra, ha egyszer kijon. Mar negyed ora is eltelt, hat gondoltam bekopogok, hatha kozben megis kiosont mar valahogy. Persze bent volt, de a folyamatos zaklatasom meghozta gyumolcset, es kisse mergesen, de vegre kijott. Felve kozelitettem a wc fele, de nem volt semmi gaz, orultem is, mint allat! Lattam ott mindenfele szemetet, volt ott kis muanyag poharka meg mindenfele jo, kukaba vele! Kb abban a pillanatban bejott egy noverke, hogy nem lattam -e egy kis poharat pisivel. Eloszor azt hittem rosszul ertem, majd leesett a tantusz, hogy kidobtam azt is. Kisse mergesnek tunt, azert egy mosolyt eleresztett, de leginkabb a szerencsetlen sracot sajnaltam (ha lattatok volna a csalodott arcat, majdnem sirt), mert vagy 20 percig szenvedett, hogy mintat adjon, meghozza olyan keveset sikerult meg igy is, hogy meg sem lattam, hogy a poharban van. Mindezt tetezve folyamatosan zaklattam, hogy jojjon mar ki:) Dehat, a munkaido, az munkaido. HIHI. Ugyhogy szepen a kezebe nyomott egy liter asvanyvizet a noverke, kajan vigyoraval kiserve, es kezdhette elolrol. Szerintem vegig atkozhatott magaban, ugyhogy szep lassan kiszivarogtam a beteg szobarol, hogy tobb kart mar ne okozzak ott. Egyebkent mindezek elott (csak hogy ertsetek, miert voltam ilyen turelmetlen), mikor elkezdtem takaritani ott, korberohant egy noci, hogy azonnal mindenki hagyja el a hazat! Rohantam is, meg a takarito bigyoimat is eldobtam, mert gondoltam, basszus, itt, kiszabadult valami halalos virus, es nekem pont itt kell takaritanom, nem eleg, hogy elkaptam a disznobajt:), meg ez is. Ugyhogy kint vartam vagy fel orat, mert igazabol kigyulladt valami odabent. Ugyhogy azert siettettem szegeny hapsikat, mert mar jol le voltam maradva a munkaval.

Ami viszont a legjobban faj, hogy meg mindig nem lattam medvet, mar Tomi is latott, meg egy csomoan. De valahogy en mindig elkerulom, vagy o engem? Na mind1, van itt dogivel beloluk, ugyhogy csak latok majd valamikor egyet. Allitolag ma reggel is volt egy a mosoda hatso bejaratanal, de persze ma nem mosodaztam. Egyebkent nagyon durva, ejszakankent tok fura hangokat lehet hallani, borogatjak a kukakat, meg minden. Csak ilyenkor mar nem merek kimenni, mert altalaban mindenki alszik, es egyedul karos:) Egyebkent itt olyanok vagyunk, mint a 10 evesek. Koran kelunk, koran fekszunk, altalaban 10 korul en mar olyan faradt vagyok, hogy azt el sem hiszem. De persze azert fonn maradunk vagy ejfelig:), kirugunk a hambol rendesen. Tegnap hajnalig tarto bulit csaptunk itt a hazban, azaz kettoig is fent birtunk maradni:) Nagyon veszelyesen elunk am, amint latjatok! Vegulis jopofa ez az egesz, olyanok vagyunk itt, mint egy csalad, egyutt lakunk, egyutt szenvedunk mind a harmincan. A dormunk kint van az erdo szelen, es a tabor szelen is. Jol el vagyunk rejtve a milliomos csemetek elol, mondjuk lehet, hogy hivnanak is egy ombudsmant, ha meglatnak, milyen hazunk van:) Azon poenkodtunk nemreg, hogy basszus, meg a nap sem sut a hazunkra, tenyleg hajszal pontosan a haz egyik szeletol a masik szeleig arnyek van, de egesz nap, ami szerintem mar fizikai keptelenseg. A masik meg, hogy szepen le van aszfaltozva itt minden, marmint a kis utak, de ahogy a hazunk kezdodik, onnantol fold ut van es godrok meg sar.

A legjobb pedig az volt, hogy wii-ztunk Tomival a playhouse-ban, es mar csak ketten voltunk, amikor odajott egy eleg fura hapi, o a kosaredzo. Nagyon erdeklodo volt, nem is tudtunk tovabb jatszani, mert folyton szoval tartott minket. Mondta, hogy meseljunk neki Magyarorszagrol. Kerdezte, hogy milyen ott az ido, mire mondtuk, hogy kb pont ilyen ott is az eghajlat. Erre kikerekedett a szeme, es kozolte, hogy milyen erdekes, mert azt hitte, hogy ott folyton esik az eso es sotet van. Tomival csak pislogtunk, majd megnyugtatott minket, hogy azert eleg rossz volt foldrajzbol. Hat mondom, apam, az nem kifejezes. Tenyleg halvany lila gozuk sincs rola, hogy mi van az operencias tengeren tul, a legtobb, akivel beszeltem, meg nem is volt Europaban. Aki volt, az is altalaban Angliaig vagy Hollandiaig jutott:) Mondjuk ez tenyleg nagyon nagy orszag, nade vannak dokumentumfilmek is a vilagon, meg uti magazinok. Hat mind1, ez van, nem tudjak, mit hagynak ki, ahogy Soma mondana: Ezek a lelkiszegenyek!  Vigyazzatok magatokra, Tomi is nemsokara ir, mar nagyban komponal, most eppen a mosogatonal szenved szegeny:)\puszik

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr581216837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussantó 2009.06.30. 13:35:14

asszem csöppet hülyének nézhettek a munkatársaim, amikor hangosan röhögtem ezen a bejegyzésen az iroda közepén! :D

szakker 2009.06.30. 13:44:56

nusi, ha csak hülyének néznek, az nem gáz, a "miért nem dolgozik?" kérdés kínosabb lenne...:D

bár ezen én is hangosan röhögtem.:D

Manubaba 2009.06.30. 14:35:33

Detto :D (Lóri rá is kérdezett, h mi az, mondom majd elolvasod :))

Manubaba 2009.06.30. 14:38:35

detto :D (Lóri rá is kérdezett, h mi az, mondom majd te is elolvasod :))

Manubaba 2009.06.30. 14:40:03

(baszus, már megint szivat a gép)

Dzsozy bácsi 2009.06.30. 20:06:31

mer ez a doki is tuti a house-on tanult, ott nincs ám algopirin meg kalmopirin (ami műszer, nem cerszám), csak cété (az cerszám) meg vikodin (az gyógyszer)

a pisilős srácnak meg mondd meg, hogy máskor ne akkor rejszoljon, mikor takker idő van :D

lokkoLori 2009.06.30. 23:22:37

@Dzsozy bácsi: az a vizelet, amit Cunci lát egy pohár alján meg, mintának sem lett volna elég :)

lokkoLori 2009.06.30. 23:24:14

az a vizelet, amit Cunci NEM lát egy pohár alján meg

lokkoLori 2009.07.01. 20:10:31

@boribobo:
bobó, miért nem fogadod el az ismerősnek jelölésemet az indaneten?

boribobo 2009.07.02. 13:56:29

@lokkoLori: bocs csak azért jelentkeztem be hogy ide kommentelhessek, nem figyeltem hogy miket lehetne csinálni:9 jelölj be újra, majd visszajelöllek...

Manubaba 2009.07.02. 22:20:07

@boribobo: engem is igazolj vissza... :)

annurpka 2009.07.04. 12:04:38

:D icnuc, ez oltári, kösz, bori-nusi, hogy nem lőttétek le!

épp nálunk időzik az egyik unokatesóm az usából, tényleg nem ismerik ott a jó öreg algopyrint. még hogy nagyhatalom, mi? :P

Manubaba 2009.07.05. 21:43:58

Elvileg az algopyrint be is vonták (tiltották) odakint...
süti beállítások módosítása