Hello!

 

En ezt nem ertem! Hol vagyok??? Ez egy gyerektabor vagy valami disznofarm? Szoval gondolhatjatok, elegge kiakadtam mostanra a gyerekektol... Mivel en vagyok a higieniai szakmenedzseruk, meg meg egy orosz( Anastacia) meg ket magyar lany(Timi, Lilla), sajnos nem csak a wcjukkel hanem veluk is neha sikerul tul kozvetlen kapcsolatba kerulni... Rettenetesek, borzalmasak undoritoak, nincs is rajuk szo! Es ezek a lanyok, ertitek?! Kislanyok! A fiuk nem ilyen gazosak, ahogy hallom, mar van is egy kis kedvencem, aki bejott a mosodaba es kereste a polojat. Rohadt aranyos, kis felenk, de tok udvarias. Ugyhogy olyan pozitivat csalodtam vegre, hogy vagy fel oraig csak az o polojat kerestem:) Na de vissza a kis malackakhoz... Szoval az egy dolog, hogy mi mindennel kell nap mint nap megkuzdenunk a mosdoban, mi mindent hagynal maguk utan (bar ilyenkor mar messzirol hatralunk, es hivjuk a kemeny tetkos karbantarto pasit, aki hihetetlenul allergias ezekre a kulturalatlan lenyekre, es jol ellatja a bajukat), hanem inkabb az a gazos, ha takaritas kozben hazajonnek es minket zaklatnak. Egyik nap Anastaciaval mentunk takaritani. Van  ket haz (bazi nagyok, a tini csajok bunkjai), ahol altalaban kette valunk, es egyet-egyet csinalunk kulon, mert tul durvak ahhoz, hogy ha ketten vagyunk ne kezdjunk el iszonyatosan karomkodni, es lebeszelni egymast a takaritasrol. Szoval epp bent takaritok, amikor bejon vagy negy kiscsaj, es elkezd kosarlabdazni a klotyoban... nem igazan volt konnyu a pattogtatasuk kozben a sopruvel lavirozni a labuk korul, de persze mondanom sem kell, nem zavartattak magukat, vegulis en sem. Elegge felhuztam magam, hogy mennyire nem erdekli ezeket semmi, amikor majdnem dobtam egy hatast. Egyik pillanatrol a masikra, mar az egymassal szembeni wc-ken ultek, nyitott ajtoknal es beszelgettek, mikozben dolgukat vegzek... mindezt egy sopresnyi ido alatt. Tudjatok, hogy  annyira nem vagyok prud, de konyorgom, hat majdnem elhanytam magam. A masik meg, hogy bar lehet, hogy atlatszo vagyok a szemukben, de legkozelebb tuti rajuk csapom a wc ajtot, aztan mehetnek a noverkehez. Tul gyors volt nekem ez a valtas, probaltam masfele takaritani, nehogy a vegen meg feljelentsenek szexualis zaklatasert...bar inkabb en jelenthettem volna fel oket:). Szerencsere ekkor megjelent Anastacia, es kirangatott a fertobol. Mivel orosz csaj, eleg kemeny, jol birja a gyurodest. Jo, kiszedelegtunk a hazbol, kozben o is meselte, hogy mi volt az o reszlegen. Szoval igy szedelegtunk egymasba kapaszkodva fel a kisebb lanyok hazai fele, kisebb hanyingerrel kuszkodve. Bementunk, semmi gaz, ok meg tul kicsik ahhoz, hogy ennyi gusztustalansagot csinaljanak. kesz is voltam egy hazzal, mikor jon ki a masikbol Anastacia, verben usznak a szemei, olyan ideges, hogy meg angolul is elfelejtett:) Neztem is, hogy mi van, aztan sikerult osszerakni, hogy elkezdtek kerdezgetni a kislanyok( kb 7-10 evesek), hogy honnan jott, es hat mivel udvarias, valaszolt, hogy Oroszorszagbol. Ezekutan kozoltek vele, hogy ok utaljak az oroszokat, es hogy minek takarit itt. Fel nem foghatom, hogy hogy lehet ilyen egy 7 eves kisgyerek. Jol van, mondtam neki, hogy legkozelebb mondja meg, hogy o meg utalja az amcsikat, es mar el is rejtett egy pokolgepet a hazuk alatt. Ezen jot rohogtunk, aztan mentunk tovabb. Sajnos a legrosszabkor nyitottunk be a masik hazba. Tul nagy tamadasi feluletet hagytunk magunkon... Epp mar furdoruciban voltak a janyok, mert jo dolgukban mar mast sem tudnak csinalni, csak dogleni a medence partjan. Es mivel eleget ecsetelgettem mar, hogy ezek mennyire jol neveltek, az egyik abban a pillanatban mar felre is huzta a furdoruhajat, es hat mutatta, amije volt, a hatsojat. Kisse lefagytunk, de vegulis mar csak egy szanakozo mosollyal nyugtaztuk a dolgot. Az a legszebb, hogy ott allt a felugyelojuk, es nem szolt semmit, meg csak bocsanatot sem kert. Mind1. A kovetkezo haz mar csak hab volt a tortan, kulon jol is esett:). Bejott egy kislany, es kozolte, hogy ne takaritsunk ott. Hat mondtam, hogy pedig az lesz, mert ez a dolgunk. Bar ha nagyon ragaszkodik hozza, o is megcsinalhatja... Majd kerdezte, hogy lopunk is? Eloszor azt hittuk rosszul ertjuk, de aztan leesett, hogy tenyleg ezt mondta. Anyam, mondom, ezt nem hiszem el. Akkor mar a gyerekfelugyelo is odajott,bocsanatot kert tolunk, es elhajtotta. Mentunk is panaszkodni a jo oreg Maureenhoz, mind a fejere zuditottuk az aznapi jo elmenyeket. Mondta, hogy hat ezek a gyerekek nagyon gazdagok, es nem torodnek veluk a szuleik, soha semmit nem kell csinalniuk otthon, es hogy tenyleg borzalmasak, de probaljunk meg nem odafigyelni rajuk. Mast is mondott meg, de azt inkabb nem irom le:) Szoval diohejban eddig ezek a tapasztalataim a gyerekekkel, utalok is takaritani emiatt. Jobb a mosoda, ott legalabb nem nagyon talalkozom veluk. De meselte Shaa, hogy egyszer az egyik fekete haverja itt dolgozott, es az egyik kissrac beszolt neki valami csunyat. A haverja meg fogott egy golfutot, es szenne verte a kissracot, de ugy, hogy szanaszet tort a gyerek keze meg ilyenek. Persze ki is rugtak, de megertem a haragjat. Tenyleg szornyuek...persze vannak kivetelek, de egyelore kevessel talalkoztam. Lehet, hogy a fiu oldalt kene takaritanom:) majd nemsoka kuldunk kepeket, tuljutottunk tegnap a valogatas fazison. JAAA! Es gartulalok a friss okosmokos diplomasoknak!

pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr421227235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annuska 2009.07.05. 15:44:45

Jofele! En szerencsere nem nagyon talalkozom a gyerkocokkel, mivel egesz nap a mosodaban rohadok. Max olyankor akadok ki rajuk, mikor beozonlenek es osszekeverik a tiszta ruhat a szennyessel.

ycnucági 2009.07.05. 18:32:31

@annuska: hat, akkor nagy mazlista vagy, nekem meg a mosodaban is kell veluk bajlodnom:) amikor hozzak vissza a torcsiket. Meg kell veluk szamoltatnom...persze probalnak csalni:), de en nem hagyom a kis mocskoknak. hihi de ma hipersebesseggel takaritottunk, mar kesz is vagyunk, ja es tegnap egesz este medvet neztunk, es allandoan jott! Nalatok nincsenek?

Dzsozy bácsi 2009.07.05. 18:59:21

kúrd fel a seggükbe a söprű nyelét

boribobo 2009.07.05. 21:24:09

a sztorik is megtartják induló - elég magasra a léccel - színvonalukat, ezt már szeretem...és vigyázz ne feledkezz meg szexuális zaklatás pandáról, inkább minél távolabb a kölyköktől (csak akkor üsd mikor senki se látja...):)

virtualdog 2009.07.05. 21:35:38

Huhh, úgy látszik, én egész jól jártam a konyhával... ott csak néha pofáztak be, hogy kevés vagy sz*r a kaja, de úgy néztünk rájuk, hogy hamar rájöttek, a konyhásokkal nem érdemes szívózni, mer' nagy kések vannak náluk... és nem félnek beleköpni a levesedbe... ha-ha.

annuska 2009.07.06. 16:28:24

@ycnucági: mi nem szamolunk semmit, ami elveszik, elveszik.
amugy legyszi hasznalj bekezdeseket, mert igy egybe nagyon tomeny

3ence 2009.07.10. 19:53:14

jó kedv nagy úr! úgy látszik itt csak ez lehet a megoldás...:)
eygébként a golfütő vmelyik gyereké volt?:DDDDDDDDD

ycnucági 2009.07.20. 23:57:32

@3ence:
Helloka!
Sztem nem, csak ez volt a kezeugyeben:) eleg komoly sztori, mar lattunk itt counselort is, mikor eljart a keze egy gyerek felett:) De kb csordaban tamadtak ra a kolkok, ugyhogy megertem! kemeny dolog ez a counelorsag...
süti beállítások módosítása