Hat, en azzal nyugtatom magam kajaugyileg, hogy ezek egeszsegesek:) amugy telleg sok a sali, csak kar, h annyira nem szeretem. eddig szerettem a csirket is, de mivel mindennap az van, raadasul edeskes, kezdem feladni.de ma elrangattam ping-pongozni az oroszokat, meg biliardozni, uh megvolt a testmozgas:) hahha ertitek... de van itt minden, majd nyomok egy kis teniszt meg lemegyek a kondiba, mert itt vannak am nagy kondis magyar sracok... amugy most hallom itt a tobbiektol, h ez allitolag a legmenobb tabor amerikaban, meg tyra banks meg hulk hogan is idejaratta a csemetejet:) meg meg ezer masik bazi nagy sztar... mondjuk ha belegondolok, h milyen a staff szallasunk meg igy is, akkor elegge sajnalom a tobbi tabor lakoit. majd toltunk fel kepeket, amint kiderul, hogyan tudja tomi a nethez tolni a gepet. szokas szerint mindenkinek mukodik a laptopja, csak neki nem:) amugy a sracok itt jo arcok, egyedul az ukran lanyok furak, ma eluldoztek a pinyo asztaltol, mert bealltak jatszani, de a plafonon kivul semmit nem talaltak el, plusz a csajszi elkezdett artikulalatlanul nyihorogni, es mar nem tudtam megallapitani, h sir vagy nevet, ugyhogy inkabb odebb alltam. telleg eleg furak... a lengyelek tok baratsagosak, az oroszok meg nagyon cukik, mondtak, h milyen rohadt jo a magyar, mert tok ismeros szavaink vanna, es bar nem ertik, de legalabb addig merenghetnek azon, h vajon mit jelent. hehh. ja es csak, h fajjon annuskaek szive, ma vagy egy orat wii-ztem, azt is csak azert hagytam abba, mert mar meguntam( gonosz kacaj). Annuska! kuldj mar a Tominak meghivot! en mondtam neki, h irjon az enyemrol, de az megsem olyan tuti! Szaki: hilary-s nem volt, egyelore, de itt barmi lehetseges, uh majd megkerdezzuk neked. de sztem az obama-s is eleg meno, lehet, h fekete is:) nana!

ma amugy tok poen volt, sef bacsi magankivul viharzott be az ebedlobe, h kik csinaltak a salatakat. majd a 4-bol 1 lany jelentkezett, es neki hosszasan meltatlankodott, h hat mi az, h nem rakott minden salihoz kulon evoeszkozt, itt a vilag vege es egyebek. szegeny csajt karjanal fogva rancigalta fel ala a kajaldaban, es nagy karmozdulatokkal magyarazta neki, h hat azert maskor pozor meg ajjaj, meg yo man, meg mittomen. amugy poen volt, nem volt annyira duhi, csak azon rohogtunk, h hogy felhuzta magat a jo oreg sef egy ilyen kis aprosagon. amugy rajottem, h a pasas tok olyan, mint zsigri, ugyanolyan kozvetlen...:) na, most megyek bubukalni, mert holnap hasonlo kemeny nap var ram:) amugy azon is gondolkodtam, h lehet, h most itt lazazok, aztan majd jol megszivom, ha jonnek a lurkok. na de mindegy, addig is elvezem az itt letet!

pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr561200174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackosajt 2009.06.22. 10:02:23

forrest gump is így kezdte a pingponggal:)
most már tényleg kéne fotó séf bácsiról, vagy videó, ahol épp dalban mondja el:)

lokkoLori 2009.06.22. 12:39:30

Forrest ???
csak kövesd a szemeddel a labdát és üsd vissza, ezt minden hülye meg tudja csinálni ... és a film tanulsága szerint tényleg :)
Milyen játékok vannak wii-hez?

mackosajt 2009.06.23. 23:30:20

írjatok, már unatkozom:)
ja, és hogy az ellen-telekommentelés is teljesüljön, és itthonról is kapjatok hírt: mátol beálltam a diplomások sorába ( bár ezt még az itthoniak sem tudják, nemhogy kint)

lokkoLori 2009.06.24. 00:27:10

@mackosajt: a diplomások sorába a munkaügyi központban? :P
süti beállítások módosítása