agnesasszony 2009.06.20. 04:41

Csakamelo...

Hat, sok ujdonsaggal en nem szolgalhatok. Latastol vakulasig csak a munka van meg az idegeskedes. Holnaptol reggel 6 orai kezdettel lesz szolgalatban a takaritokommando, de cserebe csak delutan fel 4ig kell pucolnunk a kakit.

Most egyebkent fel 11 van, es a mai nap nagy szenzacioja a Color Wars volt. Hogy ez micsoda? Oszinten szolva fogalmam sincs, en egyetlen perceben sem vettem reszt, meg hat tudjatok, amugy sem vagyok az a nagy tarsasagi leny. Majd Annuska bovebben mesel rola, ha erdemesnek tartja erre a temat. En annyit tudok, hogy delutan beosztottak a kekek csapataba, es amint ennek az informacionak a birtokaba jutottam, elgedetten tavoztam a netes szobaba. Pedig bezzeg mindenfele csodahappy kozossegi sorversenyen meg boldog csatakialtasbegyakorlasban kellett volna reszt vennem. Miutan vegigfutottam eddigi eletemen, ugy dontottem, mindenki jobban jar, ha nem hanyom kepen a mellettem allot az elso 5 percben a sok nyalas boldogsagtol.

Szoval a Color Wars meg mindig tart, idehallom a sok oromkodo sikongatast, a hideg kiraz tole. Annuska pont most lepett vissza, hogy ujfent elmeruljon a globalis mamor hullamzo tengereben. En meg Annaval ulok a gep elott, es szamoljuk a perceket, hogy mikor tunik mar el az idegesito angol securitys pasas (aki mellesleg szinten dohanyzik), es mehetunk ragyujtani.

Csupa moka es kacagas az elet tehat errefele, remelem, ennel mar csak jobb lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr191196450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackosajt 2009.06.20. 10:41:38

"elmerüljön a globális mámor hullámzó tengerében."

ezen vinnyogtam:)

szakker 2009.06.20. 18:12:53

hát ezen én is :D

boribobo 2009.06.20. 18:53:01

mit is mondhatnék draga Agikam? ezert és így szeretünk:) reméltem hogy a nagy gonosz Amerika nem csinál belőled cheerleadert! puszi

annurpka 2009.06.20. 19:18:41

@boribobo: várd ki a végét, még csak egy hete vannak ott! muhahaha *sátáni kacaj*

agnesasszony 2009.06.20. 21:54:52

@boribobo: inkabb a halal, mint hogy cheerleader legyek. ennyire mar ismerhetnel, dragam. :P amugy sem erzem a kesztetest, hogy elvegyuljek ezek kozott az edibedi cuki emberek kozott... :-S

annuska 2009.06.20. 22:03:32

color wars poen volt. semmi extra, csak hulye feladatok, es ellentetben ez otthoni golyataborokkal itt pia nelkul
süti beállítások módosítása