ycnucági 2009.06.10. 20:29

még itthon

Helló Lányok!

Csak gondoltam én is írok valamit, bár még itthon gyúrok nagy erőkkel a szigóra. Amúgy kicsit idegesít is, hogy most ezzel a bloggal kell, hogy törődjek:) Á nem, igazából nem győzők mindenféle elfoglaltságot találni a tanulás helyett! Annuska! Tudom, hogy telefonálnom kellett volna, na de annyira tanuloook... Úgyhogy, légyszi majd szabadidődben, két tűzvédelmi és szexuális zaklatásos oktatófilm között, írd már le ide( vagy mailbe) a skype-os cuccot, hogy hogyan csináljam! Szóval: vigyázzatok magatokra, nemsokára találkozunk, hehhe!

sok puszi! ja, bőröndre vigyázni! jelenleg ez a legnagyobb parám:)

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr351177518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boribobo 2009.06.11. 23:42:57

hello lányok! értesítsetek minket hogy nem zuhantatok le, mert itt ragom tövig a körmeimet...:)
várjuk a beszámolót az útról! puszik

ui: fogadások nálam köthetők, melyik csaj nyírja ki előbb a másikat (Anna szorzója a nagyobb)
ui2: 4 lett a keserűvizsgám, eszetlen királyság!

bero(ka) 2009.06.12. 07:53:07

Szeva bori,

Én ugy tom megérkeztek:P
Ja és grat a vizsgához.

Üdv

lokkoLori 2009.06.13. 20:58:21

ma összefutottam Tanna apjával a vásárcsarnokban. Tőle tudom hogy egy SMS életjelet küldtek már haza New York-ból
süti beállítások módosítása