Na jo, mostmar rohadt ideges vagyok, mert harnadszorra probalom megirni ezt a posztot. A hulye blog valmiert nem mentette el,ugyhogy most megirom elobb egy fajlba. Tegnapelott eleg kemeny napunk volt. Tomival epp filmet neztunk este, amikor egyszercsak halvanyabb lett a kepernyo. Ki is mentunk a hallba, ahol vak sotet volt. Mondtak a tobbiek, hogy elment az aram, egy rohadt nagy durranast kovetve. Eloszor azt hittuk, hogy csak a dormban, mert a kelet-europaiak ugyis sotetben es esoben elnek, legalabbis az amerikai hiedelmek szerint(ezt egy 3 diplomas foszertol hallottuk:)), de kiderult, hogy az egesz taborban, sot a hegyoldalban sem volt aram. Rohadt nagy vihar volt aznap este, lehet, hogy valami valahol elazott. Rogton kozossegge formalodtunk, es beultunk a hallba a sotetbe. Kezdodtek is a szellemsztorik, zombihangok, perverz arnyjatekok a falon, zseblampaval megvilagitott fejek bukkantak fel kivulrol az ablakon, szoval jol elszorakoztunk. Persze egesz ejszaka felenk sem nezett senki, hogy elunk-e, halunk-e, de ezt mar ugyis megszoktuk.

 

Amikor meguntuk a szellemesdit stb, szepen elmentunk aludni. En csak kevesszer mentem neki mindennek:) Mar felig pizsiben voltunk a lanyokkal a szobaban, amikor szep lassan, nyikorogva kinyilt az ajtonk. Neztuk, neztuk, hogy ki a franc lehet az, majd mikor artikulalatlan angollal elkezdett beszelni, tudtuk, hogy egy eleg reszeg counselorral van dolgunk. Nem eleg, hogy csak ugy benyit akarhova, hivatlanul, de meg cigizett is kozben, ami kulon jol esett a paras, levegotlen kis szobaban. Arrol nem is beszelve, hogy hamuzott, amerre latott. Elegge felhuztam magam, azt hittem mindjart eltavolitom egy korbeporgoforgo rugassal. Nem tagitott, mert o partizni jott ide. 15 percig magyaraztuk neki, hogy huzzon mar el, mert itt se aram, se alkohol, se parti nincs, mi viszont holnap koran kelunk. Mar sik ideg voltam, be is fordultam a fal fele. Vegul a lanyok rabirtak, hogy menjen ki, de csak ugy volt hajlando, ha valaki kikiseri cigizni, mert o azt nem szereti egyedul. Gondolhatjatok, en mennyire sajnaltam a sulyos gondokkal kuszkodo amcsit, ezert rogton aktiv passzivitasba is burkoloztam, szepen kezdtem bubukalni, ahogy egy jo munkas emberhez illik. Mondjuk ez meg mindig jobb, mint az eredeti zsenialis otlete, hogy itt alszik a szobankban az egyik ures emeletes agyon(csak font volt hely,megneztem volna, hogyan maszik fol:)), mert nemhogy cigizni nem szeret egyedul, de aludni sem. Ocsem! Vegul a lanyok kimentek vele, majd mivel nagyon reszeg volt, lefektettek a hallban, es megigertek neki, hogy 5kor felkeltik, hogy visszsunnyoghasson a bunkjaba, mielott meg Jay Jacobs felfedezi. Persze masnap mar nem volt ott, de hagyott egy kis meglepit a teraszunkon, egy nagyobb fajta vukot.Hat, az agyam eldobom. Az eset ota viszont annyira szegyenli magat, hogy nem is koszon:D Csak azt nem ertem, hogy birt feljonni vak sotetben, elemlampa nelkul a dormba, mikor hemzsegnek a medvek a taborban...nagy mazlifaktorral dolgozik a srac...

 

Masnap meg mindig nem volt aram persze, orultunk is mint allat, legalabbis en, mert igy viz sem nagyon volt, felmosni sem kellett, es a sotetben vegzett munkam a bunkokban (altalaban nincs ablaka a klotyoknak), hat az olyan is volt...Szoltam is elore a fonoknek, hogy ne varjon sokat a vaktakaritasomtol. Viszont a mosodasok imadkoztak rendesen, hogy ma mar ne is jojjon vissza az aram, mert halmozodott a szennyes reggel ota. De nem volt mazlijuk, mert kb delben megszerelodott az aram, és ahogy szamoltuk, hajnali negyre talan vegeztek is volna a mosassal:)hihi. Ugyhogy megindult a szivas. De megjobb, hogy az ej leple alatt 5-bol 3 gep tonkre is ment, vagyis nem egeszen, mostak azok, csak viz nelkul es 2,5 ora alatt. Banatukban be is kopogtak a sracok a mexi szakacshoz, Collinhoz, aki adott nekik egy uveg vodkat, majd felkerekedett, es elindult a mosodaba segiteni nekik. Hajtogatott, vedelt, hajtogatott es vinnyogva rohogott kozben, a szep aranyfogaval. Szoval elegge beindult a parti a mosodaban, par ora mulva a sracok mar kislanyok bugyijaiban es kisfiuk poloiban rohangaltak fel-ala... En nem vettem ebben reszt inkabb, de neha beneztem, hogy mi a helyzet. Lattam kepeket, amikor a fiuk a szaritoban ulnek, meg ilyenek. Szoval rendesen meggyalaztak a szegeny mosodat. Nade! Amiert irok:)! Mivel a mosoda fullon volt, ezert a staff laundryt kellett hasznalnom, ami ugyanaz a haz, mint a mosoda, csak masik ajto, non-stop, és 3-3 gep van ott, ami mindig foglalt. Mar kb ejfel lehetett, amikor rajottem, hogy nekem mosni kell, ugyhogy el is indultam szepen a mosoda fele, egyedul. Megyek mendegelek, mar majdnem a celnal vagyok, amikor furcsa morajlasokat hallok. Neztem, neztem, de nem lattam semmit, ugyhogy szepen lassan, remego labbakkal mentem tovabb. Akkor mar lattam valami feketet mocorogni a konyhanal, ami kozvetlen a mosoda mellett van, gyorsan:) meg is torpantam. Akkor kijott a fenyre egy rohadtul bazi extragigamega nagy sebhelyes medve, és nekiallt nyalogatni a vizet a betornrol. Én kajak, tudjatok mi :D, nem tudtam mit csinaljak. A medve meg szep nyugisan lekonyokolt, a hatso labai nyujtva, es nyalogatta a kukalevet, mint valami farmer a kocsmaban a soret. Lassan a mosoda fele fordultam, kva merges voltam( majd' szetteptem a medvet...), mert csak 5 meter hianyzott, hogy elerjem a lepcsot, a medve meg kb 15 meterre volt tolem. Szoval egy kisse bennragadtam a bermuda haromszogben. Aztan gondoltam, egy eletem, egy halalom, elindulok, atkommandozok a mosodahoz. Soha nem tunt meg 5 meter ilyen hosszunak! Kb ugy erztem magam, mint Patrick es Spongyabob a parfum osztalyon, es olyan sebesseggel is haladtam. Vegre lassitott felvetelben atertem, mikozben az a rohadt medve olyan hangokat adott ki, mint egy dinoszaurusz. Ahogy elertem a lepcsot, fel masodperc alatt mar a tetjen is voltam:) Veszettul kopogtam a mosoda ajtajan, amit bezartak a tobbiek az illegal parti miatt. Ki is jottek, es kb meg 5-10 percig neztuk a medvet. Persze Norbi( aki magat swimming racer-nek nevezi:), amugy regen eleg jo uszo volt, rohadt nagydarab srac) rogton szet akarta tepni a medvet, merthogy mit kepzel az, de valahogy meg a tulsok alkohol sem tudta a lepcso tetejerol meginditani a medve fele. Aztan mnegjelentek a noverkek is, akik ketsegbeesetten Jake Lee, Jake Leeztek a walkietalkie-jukba, meg par counselor, es a medve odebb allt. Azt szoktak csinalni, hogy lelovik altatopuskaval, és elviszik oket jo messzire. De semmi ertelme sincs, mert mindig visszajonnek, mivel a tabor termeszetvedelmi okokbol nincs korbekeritve.

 

Jay Jacobs- a medvevadasz

 

J. J. a tabor vezetoje, egy tipikus amcsi politikus(most lett vmi chairman New York allamban), na meg egy eleg gyoker kiscserkesz is egyben. A legjobb, amikor eloadja a meghato beszedeit a staffnak szombatonkent az orientacion, ami persze tele van tabori jelszavakkal: peace, happiness, smile, you can do it, camp forever,you are wonderful stb stb, ja meg az our mission kezdetu csopogos paragrafusait. Amik utan persze mindig becsempesz egy kis ’this is a business’ reszt is, hogy tudjuk hol a helyunk:) Kb ez az egyetlen, ami tenyleg igaz az egeszbol. Szoval alatalaban asitozva, rohogve vagy konnyes szemmel szoktuk hallgatni a beszedeit, annyira meghat minket a nyalgepezet. O itt az ugyeletes medvevadasz is, multkor be is jott a dormba, egy rohadt nagy puskat szorongatva a kezeben, hogy lattuk-e a medvet! Kiss dobbenet utan mondtuk, hogy hat ma nem, erre kicsit lekonyult a zsursapija, pontosabban a vadaszsapija, ami sztem vmi mosomedve farok cucc (Peto Sanci hozza kepest vadaszruha divatdiktator). Meg a haza kertjeben is( ami persze a to mellett van, es szinten nem ugy nez ki, mint a mi dormunk) van egy fa medveszobor, ugyhogy eleg elvetemult az oreg. De baromi rohejesen nez ki vadasz cuccban, ugyhogy teljes kepzavar, amikor nagy kemenyen elindul a vadonba. Azert megneznem, ahogy lopakodik a bokrok kozt, nem hinnem, hogy rambo jellegu, ahogy csinalja :D Na mara ennyi! puszik

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr761257317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morzsi36 2009.07.22. 12:44:22

Off: A másik táborban mi a helyzet? Éltek-e még? Napok óta semmi hír.

virtualdog 2009.07.22. 16:19:58

Köszi Ági a sok frankó posztot! Mostanában állandóan éjjelig dolgozok KFC-ben, szóval kábé mint a konyhások munkája odakint, csak kizárólag csirkével. :D Boriék meg mindenki Siófokon van, én is oda igyekszek éppen (meg fog lepődni Bobó, mer' asziszi, hogy csak holnap tudok lemenni - hű, remélem nincs lent net, hogy most lelőjem a poént!:), az utolsó 3 posztot meg éppen printelem kifele, magamnak a vonatútra, meg Siófokra, közös végigolvasásra. Szóval majd utólag kommentelünk, épp csak beleolvastam, Woodstock meg minden, addig is kitartás, meg írjatok lassan a nyár végi terveitekről! Nincs is már olyan messze az... ;)

virtualdog 2009.07.22. 16:20:48

Mármint úgy értettem, hogy "Kösz Ági és Tomi...". :D

KOKODI 2009.07.22. 16:52:11

Elég jól mehet már az angol, ha félrészegen is megy, és észre sem veszitek, hogy angolul oltotok valakit! Gratula! Álmodni álmodtatok már angolul?

ycnucági 2009.07.24. 18:37:25

@KOKODI:
Aha, de csak ugy, hogy valaki angolul beszelt hozzam:)
süti beállítások módosítása