annuska 2009.07.06. 16:25

Reggel van

Ma nagyon rendes kislany vagyok. Reggel 6-kor keltem, beszeltem a szuleimmel, Maraval, Loriekkal (mint mindig), lementem reggelizni es most meg blogot is irok. Ez mind azert fer bele, mert csak 10:30-kor kezdek.

A tegnapi napom nem ment ilyen jol. Fel akartam jonni netezni, meg aktivalni a kartyamat, de mikor ideertem a kartya mar nem volt a boritekban. Visszaszaladtam a hazba, es utkozben elhagytam az ujonan vett itteni telefonom headsetjet. Ekozben a gyerekekkel elkezdtek szemetet szedetni a tabor teljes teruleten. Fel le rohangaltam es kerestem immar mindket dolgot, majd lementem az irodaba, ahol Clare es Monica jol kirohogtek, en egyre kevesbe remenykedtem. vegul odamnetem Robynhoz, az egyik fofonokhoz, es ott volt a kezeben a kartyam. A headset szerintem vegleg elveszett.
Ezek utan elmentem dolgozni, es a szaritok egesz nap szivattak, es nem voltak hajlandok megszaritani a ruhakat, szoval nem haladtam szinte sehova. Majd az egyik lengyel lany elment, es ugy volt hogy visszajon vacsi utan meg segiteni. Nem jott, ezert megint szegeny Agika segitett be, akinek szerintem mar nagyon elege van belolem :)
Jut eszembe, van fontosabb sztori is. Jott meg egy magyar lany, Timi, mert nincsenek elegen a konyhan. Ugyanis a ket lengyel fiu annyira lassu, hogy az hihetetlen, lehet, hogy ki is rugjak az egyiket. Itt nem jo am a konyhan dolgozni, osszesen 9, mar 10 ember foz es mosogat a 400-ra, es ebbol ketto nem csinal semmit , harom meg fonok. Reggel 7-kor kezdenek, van egy 2 oras szunetuk delutan, majd mennek vissza es ott rohadnak meg 9 - fel 10-ig. Kezzel mosogatnak, de muanyag tanyer, pohar es evoeszkoz van.
Tegnap volt tuzijatak (azert nem julius 4-en, mert akkor 3-szor ennyibe kerult volna) es baromi meno volt. Mindenfele nagyok, szinesek, csillogosok, hangosak, ami kell. Mondjuk van mibol, a kolykoknek $8000 az ittlet ara, de ha ketten jonnek egy csaladbol, kapnak $200 kedvezmenyt... Hulyenek is.

Nalunk amugy nincsenek medvek, csak mokusok (chipmunk). De azok mindenhol, a hazakabn, a mosodaban, a konyhan, rengeteg van. Meg egyszer lattam egy rokat is, amitol biztos jobban befosok, ha eszembe jut, hogy vajon mennyire veszett, ha bejon egy gyerekekkel teli hangos taborba.
Az elolenyekrol meg annyit, hogy a szunyogok nem olyanok mint nalunk, ezert a csipesek valami ocsmanyak, es nagyok, es fuj. Plusz nehol olyan rovarokat latunk (tenyernyi zold vastagszarnyu lepke, stb), amit otthon biztos soha. Gondoltam is, hogy jo hogy nem Bori meg Nusi jottek, mert egy nap utan osszefossak magukat. A kislanyok is megallas nelkul visitoznak, ha pokot latnak, csak ilyenkor azt nem ertem, hogy mire is szamitottak egy taborban az erdo kozepen, ahol nem zarhatoak az ajtok.

Na megyek dolgozni, var a sok szennyes. Holnap meg megyek dayoffra, remelem mostmar gyulik valami hasznalhato sztori.
Pusszantas mindenkinek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr291230073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morzsi36 2009.07.07. 13:49:50

Csinálj állatos képeket apád kedvéért!

boribobo 2009.07.08. 09:37:09

A chipmunk olyan mint a chip&dale? az klassz lehet!lehetőleg aőket fotózd ne a gigapókokat...:)
"ebbol ketto nem csinal semmit , harom meg fonok" szegény maradék öt!
megyek vizitúrázni, vasárnap jelentkezem, ha el nem nyel a Tisza:)

lokkoLori 2009.07.08. 10:18:16

chi chi chi chi chip és dale
jön ha gond van :)

annuska 2009.07.08. 23:28:12

@boribobo: igen, olyan. cukik.
en is remelem, hogy tuleled.
most mikor lesz siofok? kuldok kepeslapot.

Nussantó 2009.07.09. 09:04:04

@annuska: 20-tól 26-ig lesz, tehát már csak másfél hét!!! :D
süti beállítások módosítása