agnesasszony 2009.06.18. 03:23

enis-enis :)

hello skacok!

vegre en is ide jutottam a gephez, gondoltam, irok mar valamit. szoval minden nagyon zsir, a legtobb ember jo fej, csak baromi sokat kell dolgozni. nekem legalabbis. mert lehet, hogy bemakoltam, es a jofej leanyzoval - nev szerint szinten Anna - dolgozom, node legalabb kb. 10szer annyit egy nap, mint Annuska draga. egyelore legalabbis, remelem, ez valtozni fog. Cuncy kedveert: az egesz tabort ketten takkeroljuk a masik Annaval vegig. most az volt a dolgunk, hogy az osszes teli mocskot kidzsuvazzuk a hazakbol, szal gondolhatod... de mar vegeztunk, Annuskaek is segitettek eleinte.

amugy a tabor baromi szep, ugyan sok a hegy, de munkaidoben golfkocsival kozlekedunk, szoval kibirhato. :) a kaja sem olyan szar, mint amilyennel beremisztettek minket, mindig van salata, muzli, gyumolcs, szoval egeszsegesebben elunk, mint otthon. :)

a gep koruli vitakat megoldando: megoldjuk valahogy, meg foggalmam nincs, hogyan, de aki ismer, az tudja, hogy megoldom. elobb-utobb rajovok, hogyan mukodnek a dolgok, nem kell aggodni.

kepet most nem tudok feltenni, mert nem annal a gepnel ulok, amire Annuska feltoltotte a fotoit, de majd szerintem holnap reggel felkerul par, don`t worry, be happy! :)

pusszantas mindenkinek, varnak a gepre, de majd holnap megint jelentkezunk. es mivel olvasod, szivem, neked kulon csokok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://enkiszalltam.blog.hu/api/trackback/id/tr511192441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lokkoLori 2009.06.18. 12:37:03

ki rémisztgetett azzal, hogy US-ben bárhol is szar a lenne a kaja ???
a Britek azok akik nem tudnak értelmes dolgokat enni ...

agnesasszony 2009.06.18. 13:42:45

draga Lori, az usa-ban szar a kaja, szamomra legalabbis. en nem vagyok kepes egy napnal tovabb gyorskajan - ertsd sultkrumpli, hamburger, hotdog, pizza - elni. ezeket is eszik, csak halistennek van hozza eheto dolog is. amugy pussz :)

virtualdog 2009.06.18. 13:45:09

Mi is kurva sok salátát toltunk!!! De azért shit foodot is egyetek! Jó az!!!! :D

virtualdog 2009.06.18. 13:48:05

Ja, amúgy Andris vagyok. És bocs a káromkodásért! Nem fogok!4!!

Júccsi 2009.06.18. 14:28:09

HAHÁ
Mostmár én is itt vagyok nem menekülsz Panci! Fogom majd neked írni a sok hülyrséget amit nem bírok magamban tartani.. :P

Bori: valahol olvastam hogy lehet fogadni... ezt még megbeszéljük... :)

Jó táborozást nektek! Érezzétek jól magatokat és minél előbb szeretnék képeket is látni...
süti beállítások módosítása